18 септември 2012

МИСЛИ ОТ НОВАТА МИ КНИГА *


         А свобода ли? свобода и  независимост няма! Единственото местенце, където може да съществува Свобода  и Независимост е съзнанието и мисълта на човека! Стига да ги има!

       Там, където се скрива истината наяве е лъжата, а там, където властва лъжата, няма морал, няма справедливост, няма просперитет.

       Отвратителна глупост е да оценяваш и цениш хората по тяхната партийна принадлежност.

     Обичам кадърните, отговорните, начетените и интелигентните хора. Може да съм съгласен или да отричам възгледите им. Може, но ги ценя и уважавам. Ако можех да съветвам и някой да ме чува, това щеше да е един от основните ми съвети : обичайте, уважавайте, или поне не пречете на кадърните, начетените, знаещите, можещите и интелигентните хора!

    Винаги помни, че си българин – никога не забравяй, че си европеец !



 * "СТРАНИЦИ ОТ МОЯ ДНЕВНИК"




1 коментара:

  1. Здравейте, г-н Байчев!
    Аз съм журналист, и търся контакт с вас във връзка с един проект, по който работя - книга за храната по време на социализма. За вас ми каза г-н Васил Тодоров, но той нямаше ваш телефон. Дали е възможно да се свържем по някакъв начин? Аз се казвам Албена Шкодрова, и моят мобилен телефон е 0887 563939, е-мейл albena.shkodrova@gmail.com. Предварително ви благодаря и се надявам, да се запознаем лично,
    Албена

    ОтговорИзтриване